Carolina Wiklund

Med mina favoriter

Publicerad 2015-09-06 21:39:35 i Allmänt,

Hallåå!
Och vad har hänt sedan jag bloggade sist då? En hel del. Tror aldrig jag har haft några så intensiva dagar i hela mitt liv. Har grundstädat lägenheten då Elin drog till Åland (skurat upp kök, badrum, ja allt), bytt alla lakan, tvättat i princip hela garderoben, diskat upp all jäkla disk, lagat väldigt mycket mat (med väldigt mycket nudlar inkluderat hehe), joggat, skrivit flera uppsatser, varit på föreläsningar och till på det drog jag en spontanare till Uppsala för att möta upp mina fina underbara galna vänner som var där och hälsade på Elin. När jag vaknade i lördags var jag egentligen helt beredd på att åka in till Linköping på nollning men köpte istället en tågbiljett åt helt andra hållet och mitt i allt satt jag på tåget mot Stockholm. Så till på det har jag även pendlat fram och tillbaka till Uppsala och spenderat en natt där och testat på deras uteliv. Det var riktigt kul och det var ett fint ställe, dock blev jag förvånad över att jag faktiskt trivs bättre i Linköping. Uppsala är ju känt som en mycket bättre studentstad liksom. Nåja nu slänger jag upp lite bilder innan jag segar vidare med ännu en uppsats jag redan borde ha skrivit innan jag sedan ska dra en lång, skön, välbehövlig skönhetssömn. Klockan ringer trotsallt tidigt imorgon. Godnatt!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela