Carolina Wiklund

23:19

Publicerad 2015-10-22 23:19:27 i Allmänt,

Jäklar vad dagarna och veckorna och månaderna rusar då!
Det händer ju så mycket grejer hela tiden så det är inte konstigt. 
Över helgen var jag hem till åland och firade min födelsedag. På de 3 dagarna jag var hemma hann jag hänga med Manda i stan, få håret ordentligt fixat och uppklippt, mysa med mina bebisar, ha släktkalas och sedan fira med mina kära vänner. 
'
Väl i Sverige har jag haft så sjukt mycket att fixa, jag fattar inte att det aldrig tar slut? Det är tur att jag har så himla fina vänner som ställer upp och hjälper mig hela tiden. I måndags släpade jag med Simon ner på stan och fick äntligen hem en dammsugare. Man fick typ astma bara av att vistas här inne förut pga av allt betongdamm som renoveringen för med sig. 
 
I onsdags, på min riktiga födelsedag gick jag och Lina ut på stan och lunchade och drack öl och firade mig innan hon åkte vidare mot Stockholm. 
 
Sedan när jag kom hem var det en lång lista av plugg på schemat men jag tänkte vara lite effektiv och ringa Oliver först. Som vanligt med honom kan jag inte bara prata i typ 10 minuter. Så där gick 5 timmar åt att snacka livet. Nåja, vi har ju trotsallt inte setts på flera månader. Dessutom var planen egentligen att jag skulle åka ner och hälsa på honom till Karlskrona imorgon men blev tvungen att ställa in det.Så jäkla tråkigt, jag saknar verkligen min bästa kompis alltså :(
Vi blev kompisar när han var 19 redan dessutom och nu är det jag som är det, gud vad tiden rusar, det är verkligen skrämmande. 
Sedan imorse ringde klockan tidigt och då var det bara att rusa till bussen och springa direkt till Clinicum då vi hade vår första praktiska övning i basal hygien idag. Så nu har jag bara suttit och tagit på och av operationshandskar istället för att göra något vettigt haha. Sedan somnade jag vid 2 och sov verkligen hela dagen så det blev inte mycket mera gjort förutom att jag ringde upp Manda och pratade med henne en stund.
Nåja, nu är det dags att sova igen!
Hareee
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela