Carolina Wiklund

2015/11/15

Publicerad 2015-11-15 18:25:46 i Allmänt,

Kikade in en snabbis på bloggen och såg att även andra gör detsamma fast jag aldrig bloggar, eller ja...typ en gång i månaden... vilket ändå är roligt, jag är rörd, haha
Iallafall, idag när jag vaknade undrade vad jag hade gjort för fel i livet för att vakna och ännu en dag må som om jag är riktigt riktigt bakis när jag inte har druckit en droppe sprit på veckor. Dock har jag mixtrat en del med mina hormoner och herre min tid vad det märks, gör inte det. Jag vaknade och hade ont i huvudet, halsen, magen och ja, t om ögonen, hela jäkla systemet skrek error. Och jag tänkte att nu jävlar får det vara nog så jag klädde på mig träningskläder, borstade tänderna och gick ut och gick en pw runt Valla. Det blev nästan 10 km till slut med lite omvägar och efter alla dessa backar började jag redan känna av det i squatmusklerna på rumpan alltså, herregud det är ju pinsamt detta, nåja de musklerna behöver verkligen jobba lite haha, har varit lite dålig på det här med squatsen kan man säga. På vägen hem stannade jag vid hemköp och fixade en riktig hotellfrulle/lunch/brunch/någonting med en fruktsallad med mangosås och proteinkvarg, latte och citronvatten. Nu måste jag göra allt för att stödja upp kroppen i normalläge hahaha. Efter en lång dusch och spatimee, ordentlig lunch och denna pw kände jag mig verkligen pånyttfödd. 
 
 
 
Nu försöker jag bara få IBUN om rörelseapparaten och nervsystemen skriven och sedan ska jag väl fixa käk och städa upp rummet för imorgon blir det eventuellt en flytt till Lina igen då eftersom jag fick ett meddelande om att de tänker plocka bort min dörr, det är kul med renovering, wihoo.
Nej men de ska bli kul att spendera lite tid hos henne igen, med henne är livet alltid en fest hahaha.
Den här veckan kommer att vara ännu mer full än förra veckan. Praktiskt semenarium, studiebesök, massor av tentaplugg och sedan äntligen äntligen äntligen en efterlängtad fest med HEL-gruppen igen står på schemat!
Nåja, nu är det bara att ta tag i mitt liv igen då!
Hare braaa vänner
http://picasion.com/
http://picasion.com/
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela