Carolina Wiklund

Tillbaka på blogg.se

Publicerad 2015-08-16 13:46:43 i Allmänt,

Hallå!
Nu är jag alltså tillbaka på blogg.se igen för kanske tredje eller åttonde eller 50e gången, jag vet inte, det är något med mig och blogg.se alltså, vi är typ meant to be eller någonting för jag kommer alltid tillbaka hit till slut.
Egentligen trivdes jag bättre med forme men då måste jag alltid blogga från datan och det är det som är den största anledningen till att jag för det första är så dålig på att ha inlägg med bilder och för det andra att jag aldrig bloggar och då blir ju bloggen så jäkla tråkig. 
Nu har jag dessutom bara någon dag kvar här hemma på ön innan jag flyttar och då vet man aldrig hur det blir med internet osv så då är det lika bra att kunna ha allt i telefonen. 
Dessutom är ju planen att jag ska försöka röra på mig rätt mycket nu framöver (hur overkligt det en känns just nu) och då vill jag gärna kunna blogga och lägga upp bilder var jag än befinner mig och fast jag inte orkar släpa datorn med mig.
Jag har mycket planer nu så vi får se vad som verkligen blir av sedan hehe.
Jag tänkte även försöka göra lite vloggar, men vi får se hur det går med det också haha
 
Aja, nu ska jag fortsätta packa, det är ju så jäkla svårt att veta vad man ska ta med sig, alltså jag blir helt galen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela